Vibrass wordt u aangeboden door Brassanovum.
Vibrass.nl is een handelsnaam van Brassanovum

Meer over Brassanovum vindt u op www.brassanovum.com


PRODUCT SERVICE: 
If you run into interesting products which you want to get into Europe. Please inform  us! We have unique distribution lines, especially with the USA. Therefor we can get products to Europe in a very cheap mannor. You can also contact us if it is just about one item. 

KLANTEN SERVICE: 

Gebruikte artikelen die om hygiënische redenen niet ingenomen kunnen worden. Bijvoorbeeld oordopjes en hoofdtelefoons en objecten die in de mond genomen worden of tegen de lippen aan gedrukt kunnen worden alleen terug genomen als deze nog in de seal verpakking zitten en niet zijn gebruikt. 

 

✔ HERROEPINGSRECHT

Bij Brassanovum hanteren wij het Wettelijke herroepingsrecht

  • Als je iets aanschaft bij een webwinkel, dan heb je wettelijk het recht om binnen een bepaalde tijd je aankoop ongedaan te maken. Dit recht op bedenktijd heet het 'herroepingsrecht'. Sinds 13 juni 2014 heb je wettelijk minimaal recht op veertien dagen bedenktijd.

  • Mocht je meer tijd nodig hebben geef het dan van te voren bij je aan.  

    VOORWAARDEN HERROEPINGSRECHT

  • Meld je het product binnen de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen aan als retour? Dan zijn dit de voorwaarden:

    • Je krijgt het volledige aankoopbedrag zo snel mogelijk terug (binnen 14 dagen na herroeping). We kiezen hierbij voor hetzelfde betaalmiddel als waarmee je zelf betaald hebt, voor zover dit technisch mogelijk is. Dit bedrag is inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending. Let op: het product mag alleen maar (voorzichtig) gebruikt zijn om te controleren wat voor soort product het is, wat de kenmerken zijn en hoe het werkt. Is het product minder waard geworden doordat je het op een andere manier hebt gebruikt? Dan krijg je maar een deel van het aankoopbedrag terug. Lees verder voor meer informatie hierover.

      • Als je een product koopt waar ook software bij zit, dan mag de activatiecode van de software niet gebruikt zijn, tenzij dit nodig was voor het beoordelen van de hardware. Als je de licentie wel gebruikt hebt, terwijl dit niet nodig was voor het beoordelen van de hardware, moet je de software laten 'clearen'. Dit betekent dat je de licentie laat resetten door de software-fabrikant, zodat de code opnieuw gebruikt kan worden. Is dit niet gedaan, dan brengen we € 50 aan kosten in rekening voor het vrijgeven van de licentie. Als de software geheel ontbreekt, dan wordt de volledige waarde van de software in rekening gebracht. 

    • Wil je een product retourneren dat je zelf in elkaar hebt moeten zetten, dan adviseren wij dit product gedemonteerd terug te sturen, dus zoals je het hebt ontvangen. Als je dit niet hebt gedaan, dan moeten we helaas arbeidskosten in rekening brengen voor het demonteren van het artikel.

    • De dag waarop je de aanmelding doet van de retour, (dat kan eenvoudig per mail, info@brassanovum.com, moet binnen de periode van 14 dagen vallen. (Dit is 14 dagen vanaf de dag na de bezorgdag.) Ons retour-adres is: Hoofdstraat 26, 5481AG, Schijndel, Nederland

    • Na aanmelding van het product heb je nog 14 dagen om het product terug te sturen.

    • Verder zijn de volgende producten uitgesloten van retour:

      • Producten die tot stand zijn gekomen op basis van je eigen specificaties. Bijvoorbeeld kabels die op maat gesneden zijn.

      • Software waarvan je de verzegeling hebt verbroken.

        • Een software-pakket mag je alleen retourneren als dit nog verzegeld is. Het originele seal-folie moet er dus nog omheen zitten. Als de software-verpakking al geopend is, sturen wij het product weer naar je terug.

        • Geopende software terugsturen mag alleen als je daarvoor goedkeuring hebt gekregen van een Brassanovum. Deze goedkeuring wordt alleen gegeven als je bijvoorbeeld het verkeerde product hebt ontvangen.

           

      • Gebruikte artikelen die om hygiënische redenen niet ingenomen kunnen worden. Bijvoorbeeld oordopjes en hoofdtelefoons en objecten die in de mond genomen worden of tegen de lippen aan gedrukt kunnen worden alleen terug genomen als deze nog in de seal verpakking zitten en niet zijn gebruikt. 


    Als een geretourneerd product niet voldoet aan bovenstaande voorwaarden, dan moeten we helaas een percentage op het aankoopbedrag inhouden. Hoe hoog het percentage zal zijn, hangt af van de prijs en de staat van het product. Wij zullen hiervoor marktconforme percentage aanhouden


    ✔ GARANTIE

  • Garantie heeft te maken met producten die defect zijn als gevolg van een fabricagefout.

  • Een defect product waar nog garantie op zit, kun je naar ons terugsturen en laten repareren. Dit is allebei gratis als het defect inderdaad het gevolg is van een fabricagefout.

  • Is een product al binnen 30 dagen na aankoop defect (als gevolg van een fabricagefout), dan heb je recht op directe omruilling.

        Heb ik (nog) garantie op mijn product?

  • Je hebt sowieso recht op wettelijke garantie. Wettelijke garantie betekent: een product moet datgene doen wat je er (in alle redelijkheid) van mag verwachten. Er is geen vaste wettelijke termijn, omdat het ene product langer meegaat dan het andere. En is ook afhankelijk van de leverancier. Op onze K&M lessenaars zit bijvoorbeeld 5 jaar garantie. 

  • Wil je weten hoe lang de garantie is op het product dat jij wil kopen stuur dan gerust een mail naar info@brassanovum.com 

  • Garantie is in principe niet overdraagbaar. 

 

✔ TRACK AND TRACE
Bijna elke bestelling bij Brassnovum kun je volgen met een tracking-nummer. Bij de meeste vervoerders heet dit de Track & Trace-code.

Wanneer we je bestelling verzenden, sturen we je een tracking-nummer via e-mail. Met dit tracking-nummer kun je je pakket volgen.

  • Als je deze code 's avonds of 's nachts krijgt, kun je hem pas de volgende ochtend gebruiken.

  • Geen tracking-nummer gekregen? Kijk in je 'Ongewenste mail' of 'Spam'.

  • Alleen als een speciale koerier je bestelling komt bezorgen, krijg je geen tracking-nummer.